FOLLOW ME

Eat With Camilla

středa 21. prosince 2016

Plněné čokoládové košíčky / Filled chocolate cupcakes


Ingredience (16 košíčků)
1 tabulka hořké čokolády (aspoň 70%)
kokosový olej
4 hrsti rýžových burizonů
3 lžíce kokosu
voda z namočených datlí (nebo sladidlo)



Postup:
V mixéru rozmixujeme burizóny a spojíme s jednou lžící kokosu a 5ti lžícemi kokosového oleje.
Vodu z datlí dáme do dvou lžic kokosu a necháme nacucnout.
Mezitím dáme směs z burizónů, kokosu a oleje do košíčků. Potom přidáme 1/2 malé lžičky strouhaného kokosu a dáme zatuhnout do lednice na 20 minut.
Rozehřejeme si ve lžíci kokosového oleje čokoládu. Až je bílá část zatuhlá, košíčky vytáhneme
a doplníme hořkou čokoládou a dáme znovu zatuhnout.
Já jsem pár košíčků plnila i karamelem z datlí, který mi zbyl po "snickers" řezech.
Dalším tipem - pokud máte děti nebo jste fanda barviček - přidat do bílé části potravinové
barvivo. Mě to napadlo, až když jsem měla košíčky zatuhlé. :)

EN

Ingredients (16 cupcakes)
1 table of dark chocolate (at least 70%)
coconut oil
4 handful puffed rice
3 tablespoons shredded coconut
water from presoaked dates (or different sweetener)


Žádné komentáře:

Okomentovat